Tiden går fort...

Hej hej! Tänk va tiden går fort! För ett år sen hade jag precis flyttat till min lilla etta på Bergsäter. Alldeles ensam skulle jag börja nytt "jobb" och bo i ny stad. Vilket år! Tiden i lägenheten i Borås var supermysig, ensam men mysig. Alla tågresorna hem varje helg förstår jag inte hur jag hade råd med.. Men ibland saknar jag allt resande.. Sen flyttade E upp och vi flyttade till Göteborg. Gamla Götet! Mitt i snöstormen tog vi vårt pick och pack och lämnade Kalmar. Lämnade gamla fina lägenheten i Kalmar. Och min fina balkong.. Blir inte riktigt samma sak när E6 susar förbi utanför.. Så otroligt smutsigt allt blir.. :/ Idag fick vi veta att vi får bo kvar på obestämd framtid. Det är bra, skönt att veta. Även om det är med vissa restriktioner så får vi ändå bo kvar. Lyssnade på julmusik på jobbet idag. Nu börjar julkänslan komma fram. JA redan.. Ska göra årets julkort snart, har lite upplägg redan.. :) Var nog allt för idag tror jag. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Faster Fia

Ja du tiden går. Är det redan ett år. Härligt att ni är där uppe så jag har någon att hälsa på framöver.

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback