Solig dag i Götet



Var ett tag sen jag hängde här..
Har inte känt mig manad å skriva på sistone...

Vi har haft besök i ett par helger.
Först var mamma och pappa här, väldigt trevligt, mamma skulle på kurs och pappa hängde med ett tag.
Vi strosade runt och gick en runda på Trädgårdsföreningen. Längtar till sommaren när rosorna blommar, då är det nog riktigt fint å ta en runda dit.
Sen kom E´s bror och tjej så vi var på Liseberg bland annant och invigde berg å dalbanan och Balder.
Det är faktiskt ganska roligt att åka.. :)
Vann lite choklad, Noblesse, har ätit lite ikväll så operation ass off går inte så bra.. Tvärtom, vart fan kommer det ifrån???

Denna helgen har vi haft besök av A och A, himla trevlig har det varit.
Igår så var vi på Botaniska och gick i trädgården och i växthusen.
Ser fram emot när det börjar blomma lite mer så man kan gå dit och njuta av lukterna.
Jag saknar Öland och alla härliga blom och naturdofter som finns där.
Och närheten till naturen, inte direkt samma sak å sitta i en storstad..
Börjar få lite hemlängtan faktiskt.. Men det är bara å bita ihop..

Är lite rörigt med andra saker i livet just nu också så ibland önskar jag att man kunde stänga av hjärnfunktionen och bara vara och kunna njuta av det. Men eftersom mitt liv verkar gå ut på att fundera, oroa och irritera sig på saker just nu så är det väl bara å gilla läget.. Tror en del av mig stannade någonstans..

Men nya tag, i fredags var sista dagen på Traineen och nu går jag in i en första fördjupningsdel vilket innebär att jag snart måste bestämma vad jag brinner för och vad jag vill göra inom företaget.
Så tillbaka till tankeverkstan!

Hoppas ni har det bra och att vi ses snart!

Saknar er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback