Nystart..


Kära dagbok,

Tiden går så fort i Götet, tiden bara rusar iväg.
Man hinner knappt tänka efter.

Idag hade jag plan att fixa iordning balkongen, jag har saknat balkongen, växterna och hela njutningen av att gå ut och sätta sig där.
Med E6:an som granne finns inte riktigt denna njutning..
Det är väl baksidan med att bo i en storstad.
Jag hade iallafall en plan att inhandla blommor och begav mig till torget här utanför.
När jag inte hittade något bestämde jag mig för att gå en runda in mot stan.
Där hamnade jag i invigningsfirande för Göteborgshjulet, pariserhjulet utanför nordstan.
Det var mycket fin dans, det var musik, det var dans och det var storband(trummor).
MEN det var myyycket varmt och soligt, så jag har lyckats bränna mig..
Fan inte igen, jag bara tänker på min stackars lilla vita hud som inte kommer klara av det..
Trodde ju inte jag skulle vara ute så mycket, hade smörjt in mig då..

Jaja, slutade med att jag köpte en matta och två kuddar och gick hem och planterade ut mina växter.

Vad har ni gjort idag?

Ah jo, hade hänt lite mer på jobbfronten. Men den infon får nog vänta lite.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback