Balkongen 2010..


Har fixat med balkongen under helgen.
Planterat om och börjat vänja det jag odlat för ute, men nu är det så himla varmt ute så dom lär nog inte bli så chockade, om inte åt fel håll då..
Var ute på Mölnlycke Garden Center och kollade lite.
Ja kollade kan man väl säga, men det är svårt att åka därifrån utan att ha med sig något hem.
Så jag hittade en fin liten vit Clematis, som jag ser just nu att Tajsan sitter och äter på..
En hänglobelia mix som var vita,blåa och lila blommor i.
Sen något som hette strandkrassling som jag satte ihop med clematisen, kanske inte funkar alls, men man måste ju testa..





Det är mys med E:6an precis utanför. :) Man ser liseberg där borta i horisonten med, ser ni det?
Gul bil?
Frågan är hur grönsakerna kommer smaka, asfalt?
Gul körsbärstomat, gyllenbär/physalis, smulgubbe, chilipeppar, pepino och luktärt som jag fått av E´s lillasysters odling.

Kommentarer
Postat av: Faster Fia

Det ser mysigt ut har också pysslat med min lilla täppa. Sommarvärme har det varit och det är så gött.

KRAM Faster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback