Snart påsk ju..


Så, har ni gjort vårsådden? Det som ni ska njuta av hela sommaren?

Jag har en plan om att bara odla sånt som man kan äta.
Så i min första frösådd ingår tomat, chilipeppar, gyllenbär och humle.
Ja jag vet, humlen är inte ätbar, inte den jag odlar iaf. Tror att humlekottar går att göra te av annars va?
Jo just det ja vi köpte pepino och kiwano och sparade frö av någon, jag tror det är pepino.
Dom har jag också sått och de börjar komma upp nu.

Så snart är det dags för fix på balkong för en mysigare känsla.
Ska inköpas någon slags matta, funderara på en trasmatta bara, tror IKEA har någon som kan funka.
Balkongen är så himla liten så det gäller att planera väl hur man ska möblera.

Har faktiskt suttit ute i vårsolen en dag, det var för två veckor sedan.
Då värmde solen väldigt och det kändes bra att vi fick tag i en lägenhet med balkong.

Så, mot ljusare, blommigare tider!
Yehaa!

Kommentarer
Postat av: Faster Fia

det låter härligt kommer snart och inspekterar.

KRAM FF

2010-03-29 @ 11:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback