Helgen.



Har haft besök i helgen av J, har varit superkul.

Fick dock ett jobbigt samtal i fredags om att mamsen låg på sjukhus, så det har lagt lite sordin på stämningen..
Läkarna verkar äntligen ha konstaterat något fel på henne så imorron ska dom operera..
Hoppas allt går bra, inte kul å sitta på andra sidan Sverige när sånt här händer..

Igår kväll var vi på Kontiki för dom hade salsa kväll, började med liten salsa kurs och sen blev det dans all night long. Var hur kul som helst, älskar Kontiki, det är så mysigt där.

Väntar på att E ska komma hem från jobbet, verkar bli sent idag.
Jag är hungrig..
Har kört på Zumban idag med, hängde inte med så mycket som sist..
Kanske bakfyllan som talar, men nu ska man bli fit.
Måste öka tempot lite med tror jag.. Kanske köra lite på gymmet med..

Nästa vecka ska jag jobba på service avdelningen, börja tidigt om dagarna. Åka tidigt från Götet då.
Ska bli kul ändå. =)

Ha det bra allihopa och ta hand om varandra!!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Halu! Ja visst var det en toppenhelg! Oh no, jag har just avslöjat mig själv som alias "J" oops ;-P Du..vilken toppensida du hade som reklamlänk här på din blogg; midegallerian.se. Där kan jag hitta massa fina klänningar!

Kraaam!

2010-03-25 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback