Vi firar! Vi firar!



Vi firar!

Ja för er som var spända på vad det var i paketet i inlägget innan..
Så var det en Ben & Jerrys Half Baked!
Klagade för E att jag började bli snurrig och illamående och insåg att jag inte ätit något annat.
Så jag slängde ihop lite pyttipanna, ur påse.. Såklart!

Japp idag räknas knappt som födelsedag, min födelsedag är hela helgen tror jag. =)
Födelsedagen är när man firar med andra, när man firar sin födelse.. Eller hur?

Tack kära vänner som grattat mig idag!!

Nu blir det å packa för att åka hem imorron igen.
På måndag blir det lagret för hela slanten.
Här ska dras PALL!!!!! Det är lite smått kaos där nere så det ska bli spännande.
Mitt ordningssinne kommer få sig en rejäl törn tror jag..
Men det ska bli skoj å göra något annat ett tag också.

Sen är det snart dags att packa ihop sakerna igen..
Ska hem och börja rensa ur lägenheten och slänga saker.
Känns verkligen som att man vill rensa ur nu så man slipper flytta sjuhundra lådor..
Kanske goda nyheter om lägenhet också.
Vågar inte skrika hurra än, men snart kanske.. ;)

Nä nu blir det att packa färdigt och snutta kudde.
Ska ju hem mot Kalmar imorron!!!!


Kram på er!!!

Snöflinga.. Fin va? Och passande!





Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback