Usch...



Jag kan inte sluta äta...

Verkar som om allt tar en spännande vändning...

Men till något annat, hade mailat till P4 Kalmar och bett dom väcka E idag då det är hans 25e födelsedag.
Jag åt frukost och lyssnade till programmet när dom 06:25 ringer upp honom, det tar hur många signaler som helst, men till slut svarar han. Och låter hur pigg som helst!
Haha, han sov nog fortfarande. =)
Han gissade rätt på att det var jag som bett dom väcka honom. Så lite vaken var han nog.

GRATTIS ÄLSKLING!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha helt rätt gjort, E är nog förövrigt den tröttaste människa jag träffat... Grattis igen Erik ifall du läser detta!

2010-01-28 @ 08:48:35
Postat av: Faster Fia

Visst är det härligt med överraskningar!!!

2010-01-28 @ 09:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback