Peppar peppar..


Gokväll!

Sitter och lyssnar på P3 Guld galan och försöker stänga ut grannens musik...
Mycket bra val dock, lyssnar mycket hellre på detta än grannens dunk.

YEYYY!
Mando diao vann för I wanna dance with somebody!!!
Det är en så jääkla bra låt, eller hur mina vänner??
Jag vill bara upp och hoppa och dansa.
Åh någon som vill gå ut och dansa på lördag???


Hade sponsorsamtal idag. Gick väldigt bra, känns riktigt bra faktiskt.
Han frågade vad jag lärt mig och jag funderade lite..
Sa att jag nog utvecklats väldigt mycket på det sociala planet.
Förklarade att bara att gå och äta själv i matsalen och sätta mig ner vid ett bord med människor jag inte känner.
Det är stort för mig.. =)
Och ju mer jag tänkte på det, desto mer insåg jag att det verkligen är så.
Jag har visserligen en lång väg kvar, men jag är stolt över mig själv.
Sådeså!!

Nu ser vi fram emot Götet, om 2 veckor, då är vi där... Spännande!!
Oj nu blev jag nervös... Haha!!

Åker till Kalmar imorron igen, måste packa, så det blir en jäkla massa packandes och rensandes..
Det behövs. Önskar man bara kunde fylla ca 4 kartonger och endast ha det med sig.

Jaja, fortsatt trevlig kväll!
Snart däckar jag i sängen, väckarklockan ringer ju 05.00!

(fan han överröstar ju mina slutna hörlurar jag har på mig, hoppas ingen bor över oss i Götet)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också stolt över dig Linda. Det är tufft att ge sig iväg själv, men det är då det händer mest med dig själv som person. Vänta bara ska du se..

KRAM Faster Fi

2010-01-20 @ 10:24:23
Postat av: dede09

Angående barn från förra inlägget sa E til mig att han var sugen på att skaffa kids då han känner sig mkt mer mogen nu och han kunde inte sluta tjata om detta, hör med han själv!

2010-01-20 @ 11:49:48
Postat av: Linda

Haha Dede09, du är allt bra rolig du! ;)

2010-01-20 @ 19:15:24
Postat av: Evve

Jag vill ut och dansa på lördag! Men lönen kommer ju inte förrän på måndag... Har du några planer? KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback