Födelsedag åde!

Jag fick en horoskop bok av min faster i lördags när vi firade mig med släkten.
Som ni ser är 26 ett av mina viktigaste år.
Och det tvivlar jag inte på.. ;)



Lördagen var väldigt trevlig.
Vi firade mig hemma hos mamma och pappa i deras nyrenoverade kök/vardagsrum.
Det blir så sjuuuukt bra!! Vill aldrig lämna det rummet..
Kommer längta till den där kaminen året runt!!!
Vi åt sallad och sen blåbärspaj med marshmallows.
Ooooch, jag lyckades aktivera hela släkten i ALIAS!!!
Oj oj oj! Alla var verkligen med, guud va kul det var!!! =)

Tack alla för en underbart trevlig kväll!!!!

På fredagen när jag kom hem med tåget klockan åtta så blev jag hämtad på stationen.
När jag sedan kom hem hade jag mina allra bästa vänner på besök.
De hade lagat mat, bakat tårta, blåst upp ballonger och dukat.
Så himla fint!! En av dom trevligaste födelsedagsfesterna.
TACK!!!
De fick ta del av min fina fiskdamm som jag samlat ihop..  Var rätt roligt faktiskt!
Har foton från hela helgen men dom är i min kamera och jag har ingen sladd till den.
Men det kommer bilder, finns många fina bilder från hela helgen!!


TACK ALLA SOM GJORDE MINA FÖDELSEDAGSFIRANDE TILL SÅ HÄRLIGA TILLSTÄLLNINGAR!!!

Och för den som upptäckte att det i Stenbocksboken står att jag ska gifta mig 20 maj och sedan informerade E om det. Tack Pappa, nu är han inte alls rädd!! ;)


Kommentarer
Postat av: Faster Fia

Tack själv för en jätte mysig kväll. Jag håller med dej om att alla verkligen var med i spelet. Och som du säger vill man inte gå ut från detta rum/kök det är såååååå attans fint.

HA ETT RIKTIGT HÄRLIGT 26:e ÅR.

2010-01-12 @ 08:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback