Ny vecka, nya utmaningar..


Japp första veckan som boende i Göteborg är påbörjad.
Kartongerna börjar så sakteliga minska och vi börjar komma iordning.
E fick en kitchen aid när han fyllde år och den har använts flitigt..
Det där med att börja nytt, nyttigt leverne i Götet börjar inte så bra.
Igår gjorde han vaniljbullar och idag har det blivit kolakakor..
Men det är himla bra med en kitchen aid!

Nu har jag avslutat tiden på lagret och haft en veckas semester.
Vi har flyttat och flytta och flyttat.

Idag började jag på nästa avdelning vilket är kundtjänst.
Mycket att lära sig för att ens våga hjälpa till när någon ringer in.
Tanken är ju att jag ska ta emot samtal och arbeta som dom gör i slutänden.
Just nu är det mycket information och det känns läskigt att tänka på att jag ska sitta i ena änden av samtalet snart.
Det kommer ta mycket av mig att stiga över den tröskeln..

Undrar vad man ska göra till helgen i denna storstad, och låt mig tillägga, utan pengar, för dom har flytten käkat upp!
Något tips? Hoppas på fint väder så man kan strosa en del, finns ju en del fina stros-ställen här.

Jaja nu blir det snart sängen, börjar 8, åker klockan 7.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback