Lite lägenhet...

Här är då köket. Lite dåliga bilder, svårt att få till det med bra ljus när man fotar med mobilen. =)
Väggarna är i färgen som kallas cafe latte tror jag. =)
Gardiner har vi inte kommit till än... Inte heller taklampa.. Dom flesta är kvar i Kalmar nämligen..




Vardagsrummet, som sagt inga gardiner här heller, inte heller någon lampa.
Så riktigt färdiga är vi inte än. Måste invänta lite lön också. :)
E undrade varför inte vi kan få till det så mysigt som J.L har det.
Ja jag vet inte riktigt, men mysighetskänslan förstärks inte direkt av en cykel mitt i rummet..
Så J.L om du läser detta, hur ska vi göra för att få den mysiga känslan du alltid lyckas med?



Bilder på resten kommer när vi kommit lite bättre iordning där.. :)

Kommentarer
Postat av: vanessa

AMEN FÖRHELVETE! TV:EN????

2010-02-14 @ 23:34:03
Postat av: Linda

Haha ja jag ber om ursäkt å min lilla tvs vägnar. Den lever kanske på sista hoppet.. Den fungerar dock fortfarande.. HAHAHHAHAHAHHA!! Gamla bettan ju!!

2010-02-15 @ 19:02:58
Postat av: Faster Fia

Detta blir kanon när du fått upp allt. Och du jag har ju också en liten Bettan funkar kanon HI HI

KRAM

2010-02-16 @ 11:44:19
Postat av: Jennifer

Åh, nu har ni lagt upp bilder, tack! så kul o se hur ni har det! Och om ni menar mig med kodnamn "J.L." så är jag SÅ smickrad!!! Om inte- så skäms jag ansiket av mig nu.... Jag förstår inte, jag tycker det ser mysigt ut redan nu, särskilt fint med den nya TV-möbeln o mattan :-) Jag tror som du säger att det kommer bli extra toppen med lite gardiner, mysbelysning o gröna växter.

2010-02-17 @ 12:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback