Ingen inspiration...


Tråkigt när man inser att man verkligen gjort det.
Inte riktigt kommit in i det än.
Men man inser att man gjort det, och innan man skapas någon slags umgängeskrets.
Då inser man att man gjort det..
Trist... Men det är ett val jag gjort, och jag hoppas det kommer bli bra.
Jag hoppas vi kommer trivas...

Har gått himla fort på kundtjänst avdelningen.
Endast 1 dag kvar.
Började dagen med en härlig huvudvärk som blev en ännu mer härlig illamående.
Som resulterade i att jag gick hem vid lunch, körde hem i snöovädret.
För att sedan däcka i sängen, och först nu börjar jag må bättre..
Måste kolla upp det där, kan inte ha det såhär..

Vi har besök denna veckan med av Es lillasyster.
Har dock inte hunnit vara så social, och idag när de varit hemma hela dagen.
Då har man legat däckad i sängen..
Men om jag mår bra imorron så ska vi iallafall se Avatar i 3D tänkte vi.

Sen är det snart helg.
Då blir det väl å pyssla lite här hemma.
E jobbar sin första dag på nya jobbet.

Japp, det var allt..

Hörs nån annan gång


Kommentarer
Postat av: marie

Vad är det du gjort??



Usch, låter himla jobbigt det där med huvudet... :-( Har det så om jag inte har min glasisar på mig... kanske kan va nåt sånt?



Kramisar

2010-02-25 @ 19:38:03
Postat av: Linda

Nä, man inser hur ensamt det blir att flytta över halva Sverige från vänner och de man känner. Its catching up to me.... Blir ju inte riktigt som innan..

Ja jag har faktiskt ringt och boka tid för synundersökning, får se om det blir glasögon. Tror det, finns något som heter terminalglasögon tydligen. Om man sitter mycket framför dator åså.. Kraaaaaaam på dig!!! Även om vi inte hann ses så mycket det senaste så saknar jag dig Maiiii!! :)

Postat av: dede09

Hej på er, mm har förstått även på Erik att det var lite ensamt..

När jag kom till Gbg så hade Marie bott där i ca 2månader och hade jobbat en del och det kändes skit då att man inte kände så många men det kommer jag lovar! Jag hade också en jävla huvudvärk ibland (berodde inte, INTE på pokern) och nu sitter man här med linser som skaver som fan, fast man vänjer väl sig! Hoppas vi får tillfälle att hälsa på er snart, vore kul Ha det så bra i snön!

2010-02-26 @ 09:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback