Vilken dag!!


Vilken väder det varit här idag!!

Helt otroligt strålande väder!
Jag åkte till slottsskogen (som alla andra), och jackan jag hade på mig var överflödig.
Riktigt härligt!

Jag vandrade runt och hamnade precis när sälarna skulle matas, så nu har man sett det med.
Yey. =)

Sen åkte jag in mot stan och hoppade av så jag gick runt frihamnen.
Dom håller på och bygger upp ett pariserhjul där.
Ganska kul å se faktiskt. Det kommer bli enormt högt, tveksamt om jag kommer våga åka det...
Det kommer bli 60 meter högt med inglasade gondoler att åka i.
Ska vara färdigt 22 maj.

Sen har jag varit och tränat zumba med.
Jag har så dålig koordinationsförmåga så det är läskigt.
Har ju ändå gått ett tag nu men vissa steg lär jag mig nog aldrig..
Nästan så man ska smygträna hemma lite till nästa gång..

Kom hem till strålande väder på balkongen och har planterat om lite av mina småttingar.
Men måste köpa riktig bra jord, så dom rackarna får tillräckligt med näring.
Men jag är inte riktigt överrens med balkongen, den är läskig.
Tror den kommer rasa vilken sekund som helst.. Nä så illa är det nog inte, men det känns så.. :)

Tajsan har gått framför mitt ansikte nu sjutton gånger, lite irriterande när man skriver..

Jaja, until next time!

Hade bra!

Kommentarer
Postat av: Faster Fia

Ja visst är det härligt nu. Jag har åkt Pariserhjulet i Malmö. J A M o jag. Du det var jätte fint. Inte höjdrädd alls.. :) Åk det!!

2010-04-26 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback