Lite hungrig...


Hatar å laga mat när man kommer hem vid åtta..
Så ikväll har jag inte orkat något alls..

Suttit i soffan..

Första fredagen på väääldigt länge som jag inte är ute..
Eller hittar på något..
Är ganska skönt faktiskt..
Speciellt när man jobbar och börjar tidigt dagen efter..

Får se vad som händer imorron kväll..
Lite tråkigt ändå att sitta själv här. =)

Fick ett roligt telefonsamtal idag.
Blir ännu en intervju i Borås nästa vecka.
Hoppas det kan passa in med tiderna på jobbet, att någon offrar sig för mig..
Blir ju nervös.. Och denna gången är det nog två som jag ska prata med..
Jag själv på ena sidan bordet och två lite läskiga män på andra..
Med läskiga menar jag, framtidsbeslutsmän...

Jaja lugn och fin, kanske blir en runda till götet igen då.
Synd att lönen inte kommer föräns på fredagen bara.. =(

Jaja nu blir det nog lite Dirty Dancing..
Kanske en macka med, måste nog äta något.
Blev ieförsig lite mkt kaka på jobbet...

 Tuffsan säger gokväll!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vad har du på gång?

Faster Fia

2009-09-19 @ 11:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback