Craaazy...


Ja det här är helt Kräääsy som man kanske säger här i krokarna.

Letar lägenhet för fullt, har dock inte fattat det än..
Fattar nog inte förns jag sitter där första dagen.

Nu är det föresten färdigt vilken dag det blir också..
Så nu har man ett datum med..
Shit!

La föresten ut en annons på blocket om lägenhet.
Fick svar från en tjej med hus/stuga som skulle hyras ut november-februari tror ja.
En bit utanför stan.
Och dessutom ingick det, HÖR OCH HÄPNA, 3 KATTER!
Haha, roligt, hon ville nog mest ha någon som passade hennes kära katter.
Och hade jag inte bil så fick jag gärna låna hennes, mot en kostnad..

Imorron ska jag på stan en runda med en kollega och hennes lilla tjej.
Ska bli jättetrevligt! Har lite jag ska handla till min nya karriär och tre klänningar som ska sys..

Nä nu kom älskling hem, ska gosa nu!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback