Ronneby brunn


Igår åkte jag, J och A till Ronneby och ett besök på Ronneby brunn.

Vi skulle fira att J har fyllt 25 och lite hej då att jag flyttar.
Verkligen fantastisk idé.

Vi kom dit och packade in oss på rummet och begav oss till spa´t.
Min behandling började 14.00, Spa favorit.
Massage från topp till tå och ansiktsbehandling.
Mycket bra. Detär så härligt när dom arbetar med dofter. Det lyfter hela behandligen.

Efter det dök vi in i bad delen och ut till utegården, där stod det badtunnor.
Det regnade och löven föll från träden. Där satt vi i en varm badtunna mitt i själva hösten!
Kunde inte blivit bättre!!!

Sedan hade tjejerna deras behandlingar och jag vilade på rummet.

Jag hade en idé om att vi skulle ha klänningar som matchade temat på festen på kvällen sen.
Temat var 60-tal och The Refreshments skulle spela.
Så jag sydde ihop 3 klänningar till oss.
Och kolla så jäääääääkla snygga vi blev!!!!



Vi fick så mkt kommentarer och komplimanger så att man nästan rodnade. =)
Många kom fram och sa -Åh en sån klänning hade jag på den tiden!
-Jag har en sån hemma i garderoben.
Medelåldern på kvällen var 55-60 nämligen.
Jag lyckades hitta en klassisk modell på klänningen som tydligen var perfekt tidsenlig. YEY!

Jäklar vilken kul helg det varit, fantastiskt!!!
Tack brudar!! This is a goood memory!



A blev uppbjuden väldigt många gånger. =)



Söndagen avslutades med en promenad i Brunnsparken och en fika på Brunnskatten.

Kommentarer
Postat av: the bomb

du kanske ska satsa på en karriär som designer

2009-10-27 @ 23:34:44
Postat av: Anonym

Mycket fina klänninga Du e braaaaaaa på detta. Jag sydde ihop 3 klänningar hur många kan säga det??????

Kanske får du lite beställningar nu för klänningarna är så snygga.



KRAM på er Tjejer

Faster Fia

2009-10-29 @ 12:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback