Galet..


Ja nu har jag lägenhet iallafall, ganska nära centrum.
Fick på köpet köpa soffa och säng.
Då slipper man ju dra på sakerna upp dit och sen kan man bara sälja dom sen vid nästa flytt.

Men klumpen i magen har blivit större, trodde den skulle försvinna när det löste sig.
Men nu är det på allvar, det är mindre än en månad tills jag börjar.
Jag kommer bo själv, och långt ifrån familj och pojkvän.
SKITLÄSKIGT! Jag har ju bott själv innan, men inte så långt bort från trygghet..

Måste snart börja kolla på vad man ska ha med sig också.
Måste ju har lite saker med mig, även om jag ska försöka åka hem så ofta som möjligt.

På fredag är det hejdå fest och 2 års firande med jobbet.
Det kommer bli kul!
Har fått hem mina singstar skivor med... Så det kommer ni ju få stå ut med! (då pratar jag om grannarna)

Moahaha...


ÅH VAD JAG KOMMER SAKNA ER ALLA!!!
NÅGOT FRUKTANSVÄRT!!!
LOVA ATT NI HÄLSAR PÅ!! LOOOOVA!!!!!!!!!

Säger hon med tåren i ögonvrån...

Det är jag och Majsan nu!

Kommentarer
Postat av: Faster Fia

Jag lovar dej att allt kommer att gå jättebra. Visst kommer vi att sakna dej här oxså men vi håller på dej när du ska pröva vingarna.

Och Faster M är ju inte så långt bort ca 1\2 timme med tåget.

Vi måste ses innan du drar.

Kram Faster F

2009-10-06 @ 13:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback