Zumba


Min vän J fick Zumba träningsvideo.
Jag blev lite nyfiken på det när jag såg en reklam på tv-shop för det.

Så nu har jag kört basic ikväll, zumba basic.
Shit va dålig jag är på rytm, måste träna på det.
Detta är min träningsform tror ja, iallfall ett tag.
Som med allt jag börjar med.. =)

Haha men efter 1 timma med bara basics så är jag väldigt trött.. =)
Vid ett parti skulle man shimmy, alltså skaka överdelen, titsen alltså.
Jäklar vad det känns i rygg och bröst.. Typ kramp...

Tips, VÄLDIGT KUL!

Kommentarer
Postat av: Faster Fia

Va kul att du köpt detta. Jag kan tänka mig att det passar dig. Jag såg att dom skulle ha sådana pass på dansinstitutet,men som vanlgt kom jag inte iväg. hemma träning skulle nog passa mig också.

KRAM

2009-11-24 @ 17:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback