IMORGON SKA JAG HEM!!



Ja imorron bär tåget av mot Kalmar, helt sjukt, jag har inte varit hemma på 2 veckor snart.
Ska packa väskan snart tänkte jag, hade tänkt gå och kolla in busshållplatsen, men jag vet inte om jag vågar.
Litar inte riktigt på att gå ut när det är mörkt här.
Säkert inga problem, helt okej område tror ja.
Men något tar emot. =) Men måste som sagt hitta vart bussen går ifrån imorron.

Ja nu är snart min första 2 veckors period över.
Har gått så jäkla snabbt. Har fått se väldigt mkt, och lärt mig en hel del.
Intressant, spännande och lärorikt.
Nästa vecka börjar allvaret, då börjar Business Trainee programmet.

Men just nu är fokus på helgen!!

Mams och Paps är ju som sagt på Madeira, hon ringde innan.
Dom hade varit på tur hela dagen och var nyligen hemkomna.
Hon var dock tvungen att lägga på för att dom skulle hinna ner till poolen och svalka av sig innan den stängde för kvällen. Jeeesuus... Här får man fan bada för att få lite värme i kroppen! 

Jag är INTE ALLS AVUNDSJUK, INTE ALLS!!!!!

Föresten, verkar ha min skara på 9-10 personer som läser bloggen. Vilka är ni?

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Faster Fia

Jag är en av dem.

Kram F F

2009-11-13 @ 11:34:26
Postat av: Evve

Såklart läser jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback