Ikväll får jag besök..



Ikväll kommer mamma och pappa och ska bo över inatt.

Dom ska på semester till Maderia och kolla på massa blommor.
Så imorgon bär det av. Tydligen runt 20 grader där nere.

Varmare än här iaf.

Dagen har varit sådär idag, ensamt är det..
Jag hoppar runt så mkt så man hinner liksom inte prata med någon.
Eller bekanta sig alls. Men det blir nog bättre sen när jag ska vara liite längre på samma ställe.

Har inte så lätt att lära känna nya människor. Inte så bra på sånt..

Känns som man redan är bortglömd. =)

Nähe, nu ska jag plocka fram fika!

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har inte glömt dig.... Saknar dig dock...

2009-11-10 @ 06:56:53
Postat av: Fia

Inte jag heller. KRAM PÅ DEJ.

2009-11-10 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback