Helgen...



Jäklar vad helgen gick fort...

Fredagen gick fort, åkte hem vid 7 så var inte i Kalmar förns 22.
Träffade ett gäng med tjejer en runda, det var trevligt. Blev inte så länge dock.

Lördagen blev en runda på stan och jag köpte klänningen jag sneglat på i två veckor. =)
Sen en snabb runda till Öland och hälsa på kissarna.

Kvällen spenderades spelandes Vem Vet Vad och lite alkoholintag.
Jäkligt rolig kväll faktiskt. =)

Söndagen var ganska lugn och mot kvällen var det firande på jobbet i Kalmar.
Väldigt god italiens buffe med marinerade räkor, mozarella sallad, champinjoner, parmaskinka, kycklingspett mm.
Till efterrätt en vaniljpannacotta med jordgubbar. MUMS!!!

Lite lekar och trevligt sällskap. Kvällen fortsatte hemma hos oss med drinkar och popcorn. =)
Och djuuupa diskussioner om vad Pömsig betyder.
Kan ni förklara det?

Idag har jag varit på sjukhuset och gjort en Rhinomanometri eller Spirometri eller vad det nu hette.
Det var ett andningstest iallafall, man fick en propp i ena näsborren och så fick man andas i en mask bara genom den andra näsborren, inte munnen. Det var jäkligt jobbigt, sköterskan påpekade att det var väldigt trångt. Och det kändes.. Nu får vi se vad läkaren säger om resultatet, får veta vad nästa steg är sen.

Nu är det Glee för hela slanten. =) Avsnitt 4 var så jääävla roligt.

Ursäkta att jag svär... =)

Kommentarer
Postat av: the bomb

pömsig= sömnfärdig

2009-11-16 @ 21:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback