Första veckan över..


Jahapp då var första veckan över.
Det har gått så jääkla fort, tiden har bara rusat förbi.

Idag har jag varit på TS och kikat, var inte så farligt som jag trodde H. =)
Sen har jag sorterat avtal. Helt sjukt men mitt uppe i det tyckte jag att det var kul.
Haha, det är min sortering-pedantiska sida som dök upp igen. Välkommen!

Fick se planen för de nästkommande veckorna/månaderna.
Snart börjar det på allvar, när jag ska lära mig allt.
Jag har insett att jag kommer kunna en jäkla massa sen.
Kommer kunna vara på alla områden.
Lite läskigt.. =)

Nu ska jag äta tacos i väntan på min man.
Imorgon ska vi på 25 års fest med afterski tema. Yihoo! =)

Sen fick jag inbjudan till julfesten häruppe med, det är Rocktema.
Hmm undrar om jag kan köra på tärningsklänningen och köra Rock´n Roll tema istället?
Bästa klädsel vinner tydligen pris. Haha, fan jag är ju så seriös när det gäller såna saker.
Så nu blir det nog att pyssla.

Nä nu blir det mat.

Ciaoooo alla kära vänner!
Nästa helg kommer jag hem igen! Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh gumman det är så roligt att läsa hur du har det! Det gläder mig att du trivs o att tiden går fort. Du kommer bli en baddare på massa som sagt! Men har det blivit värre med näsan nu än innan?? Niklas är hos mig nu o han har gjort jätteroligt i photoshop till årets julkort från oss, du får se lagom till jul :-) Igår var vi hos Zelda o klippte oss o kolla film. På tisdag ska jag o mamma på Huseby julmarknad, ska bli så mysigt!! Hoppas ni hade det kul på festen i helgen! Ser fram emot bilder från din lägenhet! Kraaaam! saknar dig! / Jennifer

2009-11-08 @ 17:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback