Cillit Bang!


BANG och smutsen är väck!



Idag har jag städat persiennerna. Dom var FRUKTANSVÄRT smutsiga...
Så när jag var på MAXI så inhandlade jag BANG, Cillit Bang.
Funkar helt sjukt bra faktiskt, man undrar vad som är i den egentligen.
Och mina fingrar är snustorra nu, hmm, något läskigt är det nog i det.
Läser man det finstilta ska det säkert ej vara i kontakt med hud.

Snart ska ni få foto på min lilla lya, mycket mysigt faktiskt!
Ska dock måla om vardagsrummet på lördag eller fredag kväll.
Gräsligt just nu, kanske ska lägga upp före och efter bild här sen?
Vad tycker ni?

Pyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jepp före och efter tycker jag....Snygg bild

2009-11-04 @ 22:56:39
Postat av: Anonym

Just det Fia här

2009-11-04 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback