PANIK!


Oj, att man kan ha sån panik över vad att ha på sig.
Det är helt otroligt, kunde inte sova igår och vaknade med en lustig känsla i magen.
Fan!
Jag börjar blir riktigt förbannat stressad med, har inte packat något alls.
Funderar också på om jag nu kommer förlora en hel del pengar på denna helgen.
Jag tror det. Inte bra..
Kanske vinna på lotto? Måste sluta shoppa tror jag, på riktigt.

Nu är balkongen nästintill full iallafall.
Ska bli kul å se när allt blommar, om det blir som E tror att man får kryssa sig ut till stolarna. =)
Mysigt, det är ju den känslan jag är ute efter.

Nähe nu måste jag snart slänga mig på cykeln, regnar idag med, inte skoj alls.
Ska åka och kika på något att ha på mig, det hinner jag väl?

Ha en bra dag kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback