Balkongen



Var ju som sagt på blomsterlandet idag.
Köpte två sorters tomater eftersom jag misslyckats totalt med att odla dom iår. Suck...
Köpte också en chokladskära tror jag den hette, den längst ner till höger i bilden.
Den ska dofta choklad, blir rödbrun och går tydligen att ha som snittblomma.
Den hittade jag på entusiast sidan så det ska bli kul å se om jag lyckas med den.
Ska tydligen vara rätt svår å ha å göra med.
I bild även mina jordgubbar sen förra året som börjar bli stora blad på i år igen. =)
Tomaterna är inte vita, något lustigt med att solen ligger på. =)




Köpte denna snöflinga, kan den heta så? Kort minne..
Fin ampelblomma, hoppas den kan hänga som den gör där.
Tittar ni noga så ser ni även den lilla fågeln som bor däri.. =)




Denna ställning har pappsen byggt, jättebra att ställa krukorna på.
Skitsnyggt blir det.
Lobelia, kantverbena, sommarklätt, blomman för dagen och något mera sm jag inte minns namnet på.
Allt går i vitt och lila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback