Studie i skor...

               

Okej jag fick ett ryck och tog kort på ett par skor...
Dom sista svartvita med stjärnorna ska nog åka tillbaka, lite väääl hooker över dom.
Sen består samlingen av mer eller mindre bättre köp...
Oj jag fick nästan lite ont i magen när jag gjorde min fotostudie..
Men genom detta året som sko-shoppare (då jag inte direkt köpt skor ALLS innan...)
Har jag ändå lärt mig att desto högre klackar desto bättre.
Det ser faktiskt lite bättre ut..

Hmm ska jag behålla eller skicka tillbaka hooker heelsen?
Vad tycker ni?

Dom rosa kom i samma beställning, dom behåller jag med all säkerhet iaf..


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Alla behöver vi väl ett par hooker heels ;)Behåll dom!! Om inte annat till maskerader?? ;)

Kram

2009-03-23 @ 07:56:18
Postat av: Anonym

behåll dom kanon cool, kunde jag gå i höga skor skulle jag köpt dom. Jag ser dej i passande 50-tals klänning. tipsar dej senare.

Kram Faster Fia

2009-03-23 @ 17:14:48
Postat av: the bomb

klart behåll dom, vad e det med dig???



HOOKERHEELS !!!!!

2009-03-23 @ 22:47:00
Postat av: Evelina

Behåll dem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback