Nytt inlägg



Idag drog jag igång storprojekt på jobbet med att bygga om hela gång 31.
Det är så jag vill jobba, fullt ös hela tiden.
Det är då jag jobbar bäst.
Fast å andra sidan slutar det jämt med att jag blir trött när jag börjar slappna av.
Och det betyder att jag öser på utav ini h på jobbet och kommer hem och däckar på soffan.
Måste lära mig å ta det lite lungt, inte köra på så hårt.
Men det är svårt..
Tyvärr.

Längtar till helgen, på fredag är det bowling med jobbet.
Fast som det ser ut nu så är vi bara 4. YEY!
Men men, vi kan nog ha kul vi ändå, fast jag tror O inte blir så glad när han märker att vi bara är 4.
Så det hela lär sluta med att det bara blir V, J och jag.
Girls night out kanske?

På lördag är det 30 års fest för A´s pojkvän.
Ska bli skoj!

Nu ska jag sätta på te vattnet.

Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback