Nätverksmupp


Jag hatar nätverksproblem..
Tänkte fixa ihop mina två datorer så jag kunde dra över lite skit från den stationära till den bärbara.
Men icke! Jag har ju lyckats innan, för X antal år sen..
Men nu går det bara inte!
Blir galen på detta!!

Hungrig är jag med, har ätit upp alla jävla ostbågar som var kvar.
Men jag vill ju ha riktig mat!!
Jag är så förbannat dålig på att laga mat så det är lite läskigt..

Igår fick jag nästan skäll av Erik och då gjorde jag bara ett litet fel när jag skulle göra nyponsoppa.
NYPONSOPPA!!!!
Jag är fan värdelös.

Det var soligt idag på morronen när jag gick till jobbet.
Det var gutt, man blir så lycklig av solen ju!
Då ville jag bara hoppa runt i det gröna gräset och ligga på en filt i solen..
Meeeeen det är lite tidigt för det än.

Beställde ett par nya, eller ja två par nya skor igår..
Spännande, rosa och svarta..

Måste nog klippa mig med, detta håller ju inte längre...

Nä nu blir det kanske spisen.
USCH!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback