Ledig dag


Hej!

Började dagen när pappa ringde på vid lite i 7.
Jag fattade inget och har ett svagt minne av att han sa något om en skiva.
Det mindes han inget om, så det har jag nog drömt! =)
Han var här och lämnade av rakapparaten då jag skulle leka frisör.
E var offret och han hade valt det själv. (för att förtydliga..)

Ja framåt morronen så gav vi oss på rakapparaten.
Det var något lustigt med batteriet, så vid flera tillfällen råkade jag köra fast..
Oooops..
Det gjorde tydligen ont. (Va?)

Resultatet blev riktigt bra och han ser ut som en ny man!
Lägg märke till man!

Sen bar det av på en promenade runt Skälby i vårsolen.
Riktigt fint.

Dagen fortsatte med en resa mot Öland och en ny match i badminton.
Det stod 2-1 i matcher för Es del, och gissa vem som vann ikväll.
Inte han! :P
SÅ nu står det 2-2.

Mini-bebisen har börjat krångla i tangentbordet också.
Inte skoj! =(

Fick även ett nytt singstar på posten idag.
Med bara Queen låtar.
Verkar vara en riktigt fin skiva!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback