Bebis

Sitter här med min lilla bebis.
Försöker lära känna den.

När man tog ur sladda tex så sänks ljusstyrkan på skärmen.
Det har jag nog lyckats ändra nu.
Säkert sparläge.

Annars är jag väldigt nöjd, här sitter jag i köket.
Såhär länge har jag nog inte suttit här nånsin. =)
Lite mysigt faktiskt, tänkte slänga mig på soffan.
Men köksbordet funkar bra.

Gjorde varma mackor.
Svampstuvning, jättegott, jag KAN!!!!

Stolt...

Köpte buffelmozzarella, dom har rätt, den är mycket godare än den vanliga.
Den smakar något. =) Och bättre konsistens.



Webcamen funkar också som den ska. Purrfekt!!

Är så nöjd med min lilla dator. (ja söt, den är din med.. =) )
Samsung NC10 heter den, är svart 10 tum stor. Perfekt storlek för mig.
Älskling gnäller lite när han inte kan ha två pokerbord uppe samtidigt.
Men för surfning och gammal hederlig musik funkar den purrfekt!

Nä nu ska jag däremot slänga mig på soffan.

NATT NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback