Sonisphere


Ja då ska vi på Sonisphere. 18 juli.
Metallica och ett gäng till band.
YEY!
Ska  bli kul, slutet på semestern så det blir nog ett bra avslut där.

Ja har varit lite bloggtorka ett tag, har varit mkt, knappt haft tid med något alls känns det som.
Lite lugn och ro idag, E och jag har varit i Borgholm och ätit glass.
Mums!
Ska snart sätta mig och spela lite trummor.
Köpte Guitar Hero World Tour till mitt Wii i helgen.
Har startat en karriär och måste spela vidare på den ju.
Har också börjat träna med EA SPORTS Active, kul faktiskt.
Tar ca 20 minuter, medel träning, och det känns.
Har dock inte blivit av på ett par dagar, har varit helt slut.
Kroppsligt och mentalt, börjar sakta komma tillbaka nu.

Har ju iallafall semestern å se fram emot nu.
Den närmar sig med stormsteg, bara det  blir lite mer sommarväder, lite sol.
Försöker övertala E om att åka utomlands, men men, det går sådär..

Midsommar om ungefär en vecka med, kul!
Ser fram emot att träffa släkten och åka lite traktor å vagn.
Plocka ris och göra kransar och en midsommarstång.
Det är det bästa med midsommar, och för att inte glömma det absolut bästa:
JORDGUBBSTÅRTAN!

Har sökt något spännande till hösten också.
Får se hur det blir med den saken, isåfall blir det ett helt  nytt äventyr för mig.
Så just nu är det en del att tänka på i mitt lilla huvud också..

Ja, vore gott med en öl, får nog bli en öl med bandet. Alltså med mig själv.. Hmm.. =)

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback