K-k-k-krulligt hår...



Åhå..
Krånligt krångligt..

Jag måste säga att jag inte är ett fan av det.
Alls.

Gjorde goda drinkar i lördags. Kunde faktiskt det.
Var länge sen man var ute och hade fantastiskt roligt.
Det är ju sommar, sommar, sommar .
Men vart är solen och dom härliga ölen på kattrumpan?

Det är lustigt med träning.
Det känns så bra när man rör på sig och det känns i kroppen.
Men missar man det en dag eller rättare sagt många dagar.
Så känns det som man gått upp sjutton kilo.
Jag är nog lite sjuk i huvet.. Alltid varit..

Usch usch usch.
Bara så du vet.
USCH!!!!!!!!!!!!!!

Inget kul på tvn heller.
Suck..

Ge mig något upplyftande innan jag kreverar!

VILL BARA SKRIKA!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varsågod här kommer solen och en stor varm KRAM

Du är som Ronja Rövardotter behöver ut i skogen o skrika ibland Du är full av energi.

Kram faster Fi

2009-06-17 @ 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback