Sovmorgon...men vafaaan???

Ja man vaknar klockan 06.22 på sin semester av en väckarklocka.
Inte min, inte Es utan någon grannes.
Okej, fine, men snooza då?
Ligger nästan klarvaken, det går en halvtimma, timma..
Väckarklockan ringer fortfarande.
Vid klockan 08.15 ger vi upp och går upp.
Då har vi båda lätt huvudvärk och smått panikartad ångest.
Klockan 08.30 är det någon som stänger av klockan.

Åh vad jag älskar mina grannar!!!!!!!!!!!!

Positiva tankar, positiva tankar....


DET ÄR SOOOOOOOOOOOOL IDAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi ska spela golf tänkte vi, ska bli skoj faktiskt..
Hoppas det går lite bättre idag än sist..
Måste träna mera...

Apropå det måste jag köra ett rumpträningspass så jag kommer i klänningen. =)
Fast rumpan kanske blir större om den får mer muskler? Hmmm??

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka hemska grannar... Varfödåför? Vet inte hur länge solen varar du, här är det molnigt igen, var klarblå himmel tidigare idag... suck

2009-07-14 @ 11:41:47
Postat av: Maria Johansson

Hej Linda!

Maria Johansson här.

Skönt med sovmorgon-jag jobbade morgon idag så gick upp vid 06.20.

Postat av: the bomb

hmmm rumpaaaa ahhhhh

2009-07-14 @ 17:25:04
Postat av: the bomb

du kanske kan gå över med en korv till grannen?

2009-07-15 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback