SOOOOOOOOOOOOL!!!!!!


Åh så härligt med soool!

Har gått igenom dagens träningspass med, idag var det jobbigt..
Tränar med mitt Wii, ja nu vet jag att ni tänkte, ja eller hur för det lär ju vara som å leka ungefär.
Fast det är riiktigt jobbigt. Körde på hard idag, det är tufft faktiskt.
Har ieförsig inte tränat så mkt innan i mitt liv, ganska svag är jag.
Men det känns skönt å ha rört på sig lite, kanske utveckla något som kallas muskler?

Nu blir det ut i solen, ska leta efter någon slags ögonbrynsmall. (hmm ja ut i solen in i en butik)
Ska testa på det, mina ögonbryn är för tråkiga.. =)

Ha en bra dag!

Och föresten, tack kääääära granne för det fina ciggpaketet som ligger så fint på mitt balkong golv nu.
Åååh vad jag älskar min nya granne, idag klockan halv 9 började dom bygga ut, det lät iallafall så.
Nä om man ska ta och hitta ett hus snart?

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback