Skitsnack!




Jag shoppade på Nelly för ett tag sedan.
Då fick man en prenumeration på tidningen Cosmopolitan.
Idag fick jag hem första numret.
Jag hade glömt hur mkt ångest en tidning kan ge en.
Hur mkt dålig självkänsla, trots att det finns reportage om "Såhär boostar du din självkänsla"
Bla bla bla...

Jag har just nu lagt ner tidningen och funderar starkt på att skriva till dom och säga att jag inte vill ha den mer.

Om man inte var osäker på sitt förhållande innan, så tro mig, man blir det när man kikat i denna.

Exempel;
På framsidan står det;
Han är het, men är han rätt?
5 viktiga punkter avgör!

Okej?

Manual (heter sidan)
"Är han påväg att göra slut?
Inget är skrivet i sten, men för varje ja du kryssar i kan risken öka för att din kille samlar kraft för att avsluta er relation.
Har han börjat träna igen? Ja Nej
Har han skaffat ny frisyr utan att fråga dig vad du tycker? Ja Nej
Har han bytt inloggningsuppgifter till sitt mejlkonto? Ja Nej"

Men HERREGUD!
Apropå det sista, okej, varför ska man veta inloggningsuppgifterna?
Brukar man dela på sånt också?
Oj OJOJ han har skaffat en ny frisyr utan att FRÅGA!!
Brukar ni fråga er pojkvän innan ni klipper er om det är okej att klippa sig så?
Inte jag iallafall..

Så nä det blir nog för min del att skicka ett avslutningsmejl då jag inte finner något i denna tidning intressant.
Kolla bara detta modespecial;



Gardintofs i håret någon?

Nej nu får det vara nog, igen...

Kommentarer
Postat av: the bomb

vad är dom "PSSST 10 sakerna du måste veta om män?"

2009-07-13 @ 20:16:40
Postat av: Marie

Skrota tidningen!! Bara skräp!! Hoppas kläderna var bättre än tidningen? Kram

2009-07-13 @ 22:35:47
Postat av: Linda

Hahaha jadu "the bomb", säkert mycket intressanta viktiga väldigt mkt extremviktiga saker.. =) Jag slängde för övrigt tidningen direkt efter jag skrivit inlägget....

2009-07-14 @ 09:21:13
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg med självkänsla & positivt tänkande

Trist att du kände så om tidningen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback