Vårfin


Ja nu är det inte så länge kvar.
Ska bli kul.
Måste nog tänka lite på beachen med.
Måste ju åka till beachen i höst..
Längtar utomlands till sol och värme, poolslappande och drinkar.
Längtar till hur det var på Zakynthos, det var underbart bra!
Poolmys, härliga stränder och öl på dom engelska pubarna..
Älskar Greklands mat också, tsatziki.. Mmmm...
Kreta var också bra, men stränderna inte lika imponerande, några fina.
Men på Zakynthos hängde vi ju en del på Banana beach, riktigt fint var det..
Åh älskling, dit vill jag igen!

Men nu har jag ju bokat lite framöver.
Det händer en del ändå.
Norrköping i helgen. Girls weekend out! Anna ternheim, here we come!
Tatuering. Designen är på gång!
Överaskning till Älskling. (schhh...)
Snart är det vår med, vår är bra, vår är sådär härligt..
Vitsippor och blåsippor i skogen..
Långa promenader, det var ett tag sen jag promenerade länge.
Saknar det.
Men med min nya bästa vän Ipoden så kommer det bli ändring på det. =)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback