Platt fot..


Fick ett sms av min vän K för någon dag sedan.
 
"Jag kom precis att tänka på den gången vi skulle lifta från typ glömminge eller nåt sånt och du fick din fot överkörd......."

Haha vilken dag det var!
Jag hade glömt bort det, tack!

Var så jäkla kul...
Minns inte riktigt hur vi tog oss dit, men när vi skulle därifrån så kom vi på den perfekta iden om att vi skulle lifta till Färjestaden.

Det stannar till en kille/snarar man i en bil och K hoppar in i framsätet och jag är påväg in i baksätet.
Han snackar inte svenska, utan engelska...
Innan jag hinner sätta mig i bilen så börjar han köra iväg...
Rakt över min fot!
AJ!

HAHAHAHA!

Snacka om chock för oss alla, vi åker iallafall till apoteket, jag har inte direkt ont i foten, så vi kommer fram till att jag behöver nog inte kolla upp det vidare.

Vilken skrattfest, kunde inte göra annat än att skratta!!

Rätta mig om jag skrivit fel, minns inte allt i detalj...



Tack K, det förgyllde min dag!!
Kram på dig!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

ja, det var verkligen en sjuk händelse. jag tror att din pappa hade kört oss dit och sen orkade vi inte vänta på att han kunde komma tillbaka.

2009-01-25 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback