Maskeradfesten!

Förberedelserna började tidigt på morgonen.
Vi åkte från Kalmar typ halv 9 och började direkt med att göra tårtor.
I mängder.. =)
Vi gjorde 6 st hjärtan tårtor, det blev 2 st hela över.
Men goda var dom.

Sen var det att dekorera lokalen som var kvar.
Titta så fint det blev. Lite otydlig bild.
"personen" till höger är min lillebror, tandfen. =)




Jag fick jättebra hjälp från hela min familj och min vän J som gjorde blomdekorationerna.
Dom var underbart fina! Kudos till dig!

Maten fixade min pojkvän tillsammans med min kusins kille, dom är kockar båda två.
Kan jag säga annat än att maten var suuuuper uppskattad!

Festen började och släktingarna anlände, alla utom 1 var utkläd, utav 28 st.
Det är rätt bra faktiskt, jag är så imponerad!!

Jag fick en hamsterbur, dock var det ingen levande hamster i, tack o lov!
Jag blev lite smått chockad, hade ju skämtat tidigare om att jag ville ha en hamster.
Skämtat! Självklart så var dom tvungna att jävlas med mig. =)

Vi åt och drack och min faster hade satt ihop ett sånghäfte om mig, jättefint!
Och gjort några låtar om mig som vi sjöng. Tack Fi!

Sen började mina vänner anlända, totalt med släkten var vi över 50 pers.
Jag är så nöjd att så många kom, till er som inte kom, too bad for you!! =)

Jag hade fixat en röd matta och ett fint backdrop grejs så man kunde fota anländande maskeradfolk.
Det glömdes dock bort, synd.. =(



Festen fortsatte fram till småtimmarna, och det var riktigt lyckat!
Vi gick hem vid halv 4, då hade folk droppat av efter hand sen 12 tiden.

Sammanfattning!

Otroligt nöjd!

Vad säger ni?


 
Tack för hjälpen älskling!

Inga större skandaler, folk blev fulla, men det var väntat. :)
Däremot när vissa släktingar man nästan aldrig ser på fyllan blir det.
Det är förvånande.  Hehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jepp det var en mycket goooooo maskerad och alla var nöjda och glada.

Tack Linda du är en Pärla

KRAM Faster Fi

2009-01-22 @ 19:22:26
Postat av: Jennifer

Tack själv gumman för en supertrevlig 25-årsfest!

2009-02-06 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback