Grannen J*#&½ Granne!

Jaha då var man här igen..

Igår kväll var jag rätt så trött.
Och grannen hade bestämt sig för att ha fest...
Yey!
Dom började spela musik med härligt (not) dunk i redan klockan 18, sen fortsatte det hela kvällen.
Fast runt halv 10-10 så sattes singstaret på..
Yey!

Okej om man är lite småtrött och dåsig efter operation och lugnande och sånt då vill man inte höra sånt...
Tyvärr..

Vid 23.15 skickade jag ett sms till grannen för att be dom sänka lite, vi hörde vartenda ord dom sjöng i singstar.
Fick inget svar och dom tystnade inte.
Vid 12 skickade jag ett till att dom snälla skulle sluta, för det är onsdag och klockan är 00...
Dom tystnade först runt halv 1.

Då fick jag ett sms.
Citat
"Var vänlig lägg inte någon mer korv utanför vår dörr mer.
Ni verkar vara de torraste yngre vi känner. (känner??)
Vi flyttar snart så ring hyresvärden istället för att telefonterra oss när ni inte vågar komma upp och säga till.
Vilket kul liv ni verkar ha! ! Puss"

URSÄKTA???

Okej, är vi dom torraste yngre ni känner?
HAH!

Skulle jag gått upp halvnaken dit eller, no way??

Och vill dom hellre att vi ringer störningsjouren och dom får böter på 1500? Fine!

Skönt att dom ska flytta, för dom har ingen som helst respekt för sina grannar.
What so ever, det har dom aldrig haft.

Och korven jag la utanför var för att bli vän med dom, jag hade skickat sms och frågat om vi störde!
Har dom någonsin brytt sig om att fråga, stör vi?? NEJ!

Jävla F------GRANNE!

Respons på det? Störande granne någon?

Ska bli spännande och se vad dom säger om man möter dom i trapphuset efter detta!
YEEEEEEEEEEY!!

Har vi gjort fel?

Kommentarer
Postat av: heckan

Korv??

Har ni gett korv till okända människor i eran trappuppgång? För att bli vän med dom?



Detta är fel, så gör man inte i det svenska samhället. Man nicka artigt i trappan och inget mer.



En korv det är bara så fel, kan nu inte sluta skratta, måste ta upp detta i ett stormöte på jobbet.



Men först måste jag gå över med en salami till grannen hahahahhahahahhahahahahha

2009-01-22 @ 13:08:36
Postat av: Nettan

Äh knäppa grannar finns det ju gott om! Dom verkar inte vara riktigt uppfostrade kanske? Är väl trevligt att bjuda sina grannar på korv?! Uppskattar dom inte det får ni väl lägga dit nåt från kattlådan istället? ;)

ärligt talat, ring störningsjouren direkt nästa gång... för minsta lilla... skulle jag gjort! :)

Kram

2009-01-22 @ 13:26:05
Postat av: Service

haha ÄÄÄÄÄÄGD av korvgrannen

2009-01-22 @ 18:04:41
Postat av: pegnova

Jag tycker att du ska lägga ett paket hootdogs utanför deras dörr

2009-01-22 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback