Födelsedagsfest...



Idag fyller min kära år.
Så det har blivit smörgåstårta och vanlig tårta. Yum!!
Så imorron blir det väl smörgåstårta till lunch... =)


I helgen ska vi äntligen till Norrköping.
Kolla på Anna Ternheim och se vad staden har att erbjuda i shoppingväg.. =)
Skor håller jag tummarna för...
Hoppas det blir en sån där helg som liknar vår, med härlig sol och mysigt väder.
Okej, jag vet att det är januari, men man kan väl önska?

Imorron får jag min ipod med, YEY!
Och så har jag beställt en docka med klockradio i, med snooze.
Så kan jag vakna till härlig musik, så man kankse går upp, eller ohärlig musik?


Idag så lekte M och jag fångarna på fortet på jobbet.
Jag skulle krypa in under en hylla och rädda en mixer, väl där inne fanns det en spindel.
Vilken utmaning!
Men jag lyckades utföra uppdraget till slut och kom ut med nyckeln.

 


Usch, jag googlade på spindel med långa ben.
Jag bara ryser när jag ser dom..
SORRY!
Men en sån här var det iaf....

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Det fanns ju INGEN nyckel!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback