Torsdag


Hej du!

Igår var E och jag och bowlade, det var kul.
Tills jag tappade klotet. Baklänges...
Lite pinsamt var det allt..
Så idag har man bowlingarm, och träningsvärk i magen?

......


Igår kväll var V och jag ute, fantastiskt roligt, som vanligt!
Jag tror inte jag trampade på din tå? ;)
Men E tyckte inte jag var lika rolig när jag kom hem.
Jag vill inte sluta prata, tydligen så slutade jag inte förns halv 4...
Sorry...

......

Tydligen så blir jag arg för en massa också.
Det verkar vara min grej..
Jahapp..
Är det något bra, eller hatar folk mig för det?
Haha det var roligt att höra iaf. =)

.......


Nähe nu ska jag gå och kolla till min paj i ugnen.
Ja L har gjort paj!!
Ska se om den går att äta.


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback