Ny tatuering...


Jepp, då var den färdig.
Anlände vid 9.30, började tatueringen 10.00 och vid 14.15 var den färdig.
PUH!
Det var ju inte direkt skönt hela tiden. Men jag kan inte gnälla så mkt faktiskt.

Härligt när han avslutar med; ja det finns ju utrymme för utbyggnad, för det tror jag du kommer göra.
Ja vem vet..  Vem vet...
Eller ja, planen har väl redan börjat..
Beroendeframkallande? Absolut! (farligt..)


                 
Before                                 After

Signerad Johan Warodell..

      

(vet inte varför den till höger inte går att klicka på.. vill ni se bättre bild. fråga...)

Kommentarer
Postat av: the bomb

YES NAKET

2009-02-10 @ 22:06:57
Postat av: MB

FUCK BILDERNA FUNKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-10 @ 22:08:09
Postat av: the bomb

vill se flera bilder ifrån olika vinklar....liksom

2009-02-10 @ 22:09:38
Postat av: Jojje

Heej :-)

Jojje heter jag och du jobbar med min lillebror Hector på NetonNet..

Jag tckte din tattoo va grymt sjyyst..vikken studio har du gjort den på?

Om du är intresserad så kommer en tjej kompis till mig i slutet på april som jobbar som tatuerare på en studio i Ludvika och ska köra på mig och en del kompisar...

Så finns det intresse så ta mitt nummer av Hector..

Åter igen grymt snygg tattoo!!

Mvh Jojje

2009-03-05 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback