Jobbig katt



katten ska vara ivägen så mkt som möjligt.
dom kan väl leka med varandra när man inte är hemma.
"men jag vill ju bara gosa" säger Tajsan med den gråa pälsen.
okej då, sucker.

sitter och slötittar på Björn Gustafsson dvdn, han är faktiskt rätt rolig...
hans låt till carina berg är så klockren.

när han testar olika saker i morgonsoffan, tex trendiga jeans.
så jäkla bra!

det är lite jobbigt att smörja in ryggen.
och jobbigt att ha kläder på sig. hur gör man med bhn?

"undrar om jag lyckas vara ivägen så mkt jag kan" undrar Tajsan.
nä, ligga i knät och fläka ut sig över tangentbordet och på händerna, det är inte alls jobbigt.
du har lyckats katt.

              
  Tajsan hjälpte till å tabba in bilden där den är, så den får vara där.
jag tror hon hade en plan bakom att lägga den där...

det finns några saker som är saker som gör livet till en fröjd.
musik-humor-kärlek....
det finns fler, men just nu ligger dom på topp!

finns det musik finns det kärlek, finns det humor finns det kärlek..

allt i fin fin alla hjärtans dag anda.. keep it up!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback