Alla ♥ Dag!






 
♥♥

Hej!
Vill bara skicka ett gäng med krama till er alla!
Idag är en dag då vi ska visa uppskattning mot dom vi har kära!

Och vet ni vad jag gjort då?
Hahaha!
Jag kunde inte motstå..
Så om ett tag anländer ett paket igen..
Och denna gången en fin liten..
Ja V, jag har beställt den!!!!!
Wihooo!

En liten sötnos är det..

Ja som sagt, vid det här laget har nog dom flesta insett en sak.
Jag är prylgalen så det sjunger om det!
Helt galet börjar det bli.
Men nä jag har inget problem.
Denial!
Och jag fick paket av sötnos idag.
I do love him..
Så idag luktar hela jag jordgubb.
Mums!
Och ett par fina öronhängen fick jag med..
Han är för söt.
Och mor hade köpt choklad och en form att baka hjärtans muffins i.
PUSS På ER ALLA DENNA KÄRLEKENS DAG!!!

Det är kärlek det! Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback