Viktig information!


Nu ska ni få veta något viktigt, som ni alltid måste ha med er.
Speciellt om ni besöker Borås.
Detta är en väldigt viktig läxa som jag fått lära mig idag.

I Borås står man inte vid busshållplatsen om man ska åka med en buss.
Man står lite vid sidan om busshållplats stolpen.

Denna härliga läxa tog en väldigt trevlig busschaufför sig tid att lära ut till mig.
Mitt i sin stressigaste tid, 5 rusningen.
Eftersom han hade åkt ända från Göteborg så kände han att han hade hunnit ikapp lite.
Och kunde ägna en stund åt att lära mig denna livsnyttiga läxa.

Tänk så fort en dag kan vändas till något negativt.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ditt torra jävla busschaufförs fnask!

Jag ska nästa gång tänka på att inte stå vid busshållsplatsen när jag ska åka buss.
Frågan är då vart ska jag stå?

Ibland blir man så jävla trött, arg och gråtfärdig.
Säkert som han blev när han såg mig vid en busshållsplats, väntandes på en annan buss än hans...



Kommentarer
Postat av: Faster Fia

Ja du ibland undrar man faktiskt. Vart ska man stå om man vill åka buss. Ibland är chafförerna upp och svävar i det blå, då susar de förbi alla håll platser och när någon skriker Hållå tvärnitar dom och undrar vad som står på. Detta har hänt mer än en gång. Skärpning annars kommer inte Tomten.

2009-12-10 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback