Uppdatering



Har helt glömt bort bloggen nu.
Har inte hunnit, har varit fullt upp.

Fick reda på att jag fått 4 veckor förlängt nu från och med nästnästa vecka.
Så på samma område som nu.
Känns kul att dom tror på mig.

Här i lägenheten börjar det bli julpyntat.
E var här med en tv igår och jag har beställt en symaskin.
Så fritiden är det inga problem med.

Tiden går fort här.
Nu har det blivit kallt med så cykel var inte ett alternativ idag på morgonen.
Får bli bussen.

Jaja ska fortsätta kolla på vänner och köra ett zumba pass sen kanske? =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Faster Fia

2009-12-03 @ 08:28:24
Postat av: Faster Fia

ups, där var jag lite snabb med knapparna. Jag ville bara säga att Grattis till Symaskinen. Nu är du ju i textilens hemstad,så du är ju på rätt plats för att skapa nya klänningar m m. KRAM FF

2009-12-03 @ 08:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback