Symaskinen...

Kolla in min bebis! Haha, är nästan lite nykär i den.
MEN HERREGUD DET ÄR EN SYMASKIN LINDA!
JA guud va töntig jag är...



Behöver lite hjälp, ska sy årets julklänning och behöver hjälp att välja mönster.
Står mellan två stycken...



Det står mellan dessa, på högerbilden så är det klänningen till vänster som är aktuell..
Vad tycker nì? Kommentera gärna och hjälp mig så jag kan bestämma mig någon gång... =)
Tyget ser ni nedanför klänningarna. Fotot gör inte färgen rättvisa alls.. Är ganska glansigt och starkt rött.
Följsamt tror jag det är.






Kommentarer
Postat av: Faster Fia

Gud så fin den är :)

Vad glad jag är för din skull en symaskin skulle jag aldrig kunna vara utan. Har kört runt med den idag härligt...

Ja du DEN högra vänsta är Du Linda. Den vänsta är oxså fin men jag håller på den andra.

Lycka till med skapandet.

KRAM på Dej

2009-12-10 @ 21:10:46
Postat av: Marie

Jag röstar på den högra! :-)

2009-12-11 @ 11:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback