Svineflu...


Igår på jobbet kom Previa och massvaccinerade oss.
Jag tog sprutan vid 2 tiden, kände inget igår alls förutom att det var lite ömt i armen.
När jag skulle sova gick det ju inte sova på den armen.

När jag vaknade var jag lite trött, men tänkte att jag är nog bara morrontrött.
Så jag tog bussen till jobbet som vanligt och kom dit, satte mig i min stol och....
Ja det var typ det jag orkade..
Jag satt där som en jävla fågelholk, orkade inte tänka, orkade knappt flytta på musen.

Så jag gick hem en halvtimma efter att jag kommit dit...

Sen har jag legat totaldäckad hela dagen, fram till nu.
Det är först nu jag har ork att resa mig upp.. Har kännt tryck över bröstet med.
Kändes inte så positivt...
Jäkla spruta, jag blir ju inte ofta sjuk, och så blir man dålig av en spruta som ska göra gott?
Lite skevt är det faktiskt..

Jaja, nu ska jag passa på och sitta upp ett tag när jag har orken till det...

           ?
 ?


Kommentarer
Postat av: Marie

Mår du nåt bättre?!? Kramis

2009-12-09 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback