Korrektur


Ser att jag upprört er med mitt förra inlägg. =)
Det var inte min mening.

Tänker inte på mig själv som 26 och när jag är i sällskap som man tror är äldre.
Och som man inser är 4 år YNGRE!!
Då undrar man hur man uppfattas egentligen..

Man funderar på vad man åstadkommit i livet, och vad man vill åstadkomma.

Livet är så kort, det går så himla fort, och helt plötsligt är det bara slut.

Funderade på vad jag ville bli när jag var liten.
Med lite hjälp från mamma insåg jag att jag nog ville bli författare.
Det är något jag fortfarande kan tänka mig faktiskt..
Men det får väl bli en självbiografi sen.


Föresten jag har en jättebra bok som jag vill att ni alla lånar och läser.
Och då menar jag verkligen alla!!
Den heter "Den sista föreläsningen" och är en bok om en kille som utför en sista föreläsning innan han dör i cancer.
Denna bok är så otroligt tänkvärd och bra så jag vill att ALLA ska läsa den!!

Bara fråga mig så får ni låna den. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback